KONKURS: W Nowy Rok z Pełną Parą – Edycja 2016

Jak głosi stare porzekadło pasażerów komunikacji miejskiej – „Święta, święta i po świętach”.
Mamy nadzieję, że zdążyliście zrobić zakupy, przygotować kolację, powitać gości, zjeść, rozpakować prezenty, nacieszyć się sobą, a może i zagrać w wolnej chwili.
Tak, święta to rokrocznie piękne chwile, dlatego tym razem postanowiliśmy ich nie mącić – przecież i tak wszyscy mamy w tym czasie wystarczająco dużo na głowach.
Co innego oczekiwanie na Nowy Rok, to już zupełnie inna historia…
I Wasza w tym głowa, by opowiedzieć jaka.

A zatem jesteśmy. Sądząc po mailach i komentarzach, nasza doroczna inicjatywa przypadła Wam do gustu, a jej brak nie przeszedł bez echa – miło nam to słyszeć, szczególnie że konkursy Pełnej pary wymagają nieco inwencji i wysiłku ;) Nie inaczej (choć jednak „inaczej”) jest w tym roku, kiedy to startujemy pod zmienionym szyldem i z nową oprawą, lecz niezmiennie w licznym gronie sponsorów i z całym worem nagród!

Tym razem hasłem konkursu jest…

…a waszym zadaniem przedstawienie jak ów Sylwester przebiega.

O czym gawędzą? Co i gdzie robią GRY w tę huczną noc?

Może wspominają stary rok? Może gdybają nad tym, co przyniesie nowy? A może po prostu na swój sposób cieszą się chwilą?

Popuśćcie wodze fantazji, przypomnijcie sobie Toy Story, by w wybranej formie przedstawić nam swoją wizję Sylwestra planszówek*.

Pamiętajcie jednak, że wszystkie szczegóły jak np. czas trwania, komunikacja z nami, sposób nadsyłania zgłoszeń, dozwolone formy prac i nałożone nań limity znajdziecie w REGULAMINIE KONKURSU, który jest dostępny na końcu tego wpisu! Solidnie się nad nim pochyliliśmy, więc proszę przeczytajcie dokładnie!
(Kliknij, by przejść do regulaminu.)

Spośród nadesłanych prac wybierzemy te, które naszym zdaniem w sposób najciekawszy, najzabawniejszy lub najbardziej oryginalny prezentują zadany temat.

Wraz z gronem 23 sponsorów dla laureatów przygotowaliśmy:

Był to ogromny wysiłek dla Nas i nie mniejszy gest ze strony fundatorów, a zatem:

Drodzy Wydawcy i Sprzedawcy – bez Waszego wsparcia nie byłoby nas tutaj.
Stąd też kolejny raz serdecznie dziękujemy, sylwestrowym szampanem pijąc Wasze zdrowie!

Nim zabierzecie się za wymyślanie prac, chcąc zaostrzyć Wasze apetyty i rozpalić nieco twórczy zapał, poniżej prezentujemy wszystkich Sponsorów konkursu, wraz z przekazanymi przez nich nagrodami.

Sklep z grami, który cenimy sobie przede wszystkim za ekspresową wysyłkę, sympatyczną obsługę i naturalnie jedne z najniższych cen na rynku.
To dzięki Trzem Trollom nie raz mogliśmy przygotować dla Was konkursy z cennymi nagrodami i teksty poświęcone grom LCG, czego kolejnym przykładem jest powstająca już recenzja Horroru w Arkham ;)

Działamy na rynku wydawniczym od 2005 jako oddział czeskiej firmy ALBI Česká republika a.s. Jesteśmy wydawcą gier planszowych dla dużych i małych dzieci. Znajdziecie u nas gry edukacyjne, strategiczne, towarzyskie i stołowe. Wychodzimy z założenia, że małe rzeczy cieszą najbardziej, dlatego też w naszej ofercie jest mnóstwo upominków i zabawnych gadżetów.

BaD Squad to dwaj wariaci, którzy swoją geekową i nerdowską naturę uzewnętrzniają w planszówkach jakie wydają oraz filmikach jakie kręcą. Swoje gry sprzedają z powodzeniem na całym świecie, a swoje gry powierzają im autorzy zarówno z polski jak i zagranicy.
Podsumowując: pozytywnie zwariowane wydawnictwo.

Wydawnictwo Baldar zaistniało na rynku w 2015 roku wydaniem gry Cthulhu Światy (Cthulhu Realms). Gra spotkała się z ogromnym zainteresowaniem graczy, zebrała znakomite recenzje. Ogromnym sukcesem zakończyła się kampania gry Simurgh na platformie wspieram.to. Dzięki wsparciu graczy gra zebrała ponad 93 tysiące złotych! Do naszego katalogu wydawniczego dołączyły kolejne tytuły: Wiek Pary, La Cosa Nostra, Orlean. W planach mamy kolejne gry licencjonowane od naszych zagranicznych partnerów, a także gry polskich autorów.

Bard Centrum Gier – weterani rynku gier bez prądu. Działalność rozpoczęli w 1998 roku od sklepów hobbystycznych. Obecnie skupiają się bardziej na działalności wydawniczej związanej z grami planszowymi. W ich portfolio znajdziecie głównie gry rodzinne takie jak Carcassonne czy Geniusz, ale nie stronią też od tytułów bardziej złożonych jak Terra Mystica czy Zimna Wojna 1945-1989. 

Black Monk to wydawnictwo, którego znakiem rozpoznawczym są szalone, złośliwe i pełne humoru gry. Cały czas rozwijana seria Munchkin, pełne wymówek Tak, Mroczny Władco, „pozbawione” zasad FLUXX , czy nikczemne VuDu to tylko część tytułów, które o tym doskonale świadczą.

Wszyscy jesteśmy graczami, długi czas spotykaliście nas też jako sprzedawców w sklepach Cube w Poznaniu i tak kolejnym krokiem stało się wydawnictwo Factory of Ideas. Znacie nas szczególnie z kultowych serii Summoner Wars, Martwej Zimy i Magii i Myszy. Nie ustajemy w poszukiwaniu nowych ciekawych tytułów, dzięki czemu upływający rok przyniósł kolejne pełne emocji, zabawy, strategii, przygody w takich grach jak Ashes, SeaFall, Czary Mary czy stworzony od podstaw Chromosome. I wciąż mamy pomysły na kolejne ciekawe tytuły, którymi chcemy się z Wami podzielić!

Wydawnictwo Czacha Games pojawiło się na polskim rynku pod koniec 2015 roku. W planszówki i karcianki gramy od ponad 25 lat, dlatego bardzo starannie szukamy tytułów do wydania w polskim języku. W 2017 roku zamierzamy wydać 6 dużych tytułów (zarówno gry dla dzieci, całych rodzin, jak i dla doświadczonych graczy). Będą to absolutne hity takie jak Wojownicy Midgardu, Keyflower, czy też Raid & Trade.

Do wyboru dwie karcianki mistrza Chudyka.

Egmont jest wydawcą książek, czasopism, komiksów oraz gier planszowych. Rocznie wydaje kilkaset tytułów, za które otrzymuje cenne nagrody. Egmont specjalizuje się głównie w grach rodzinnych i dla dzieci, ale co roku wydaje także kilka bardziej skomplikowanych tytułów, takich jak Concordia i Imperial 2030.”

W swoim portfolio mamy gry zarówno dla najmłodszych, dopiero rozpoczynających przygodę z planszówkami (m.in.  Miau, Straszny Dwór, Ciasteczkowe potworki), dla starszych i bardziej zaawansowanych graczy (jak Światowy konflikt, nIQczemni, Atak Zombie), ale przede wszystkich dla całych rodzin, które chcą wspólnie spędzać czas planszy.
W ramach nagród przekazujemy Wam dwie pozycje z najnowszej oferty :)

Fullcap Games to toruńskie wydawnictwo, które zostało stworzone przez fanów gier planszowych. Jak dotąd wydaliśmy 8 gier: między innymi dwie gry z bestsellerowej serii Dolina Kupców, a także prawdziwe perły dla zaawansowanych graczy (Loyang, Badacze Głębin i Wyrocznia Delficka). W roku 2017 zamierzamy wydawać jeszcze więcej, jeszcze lepszych tytułów!

Grami pasjonujemy się właściwie od zawsze. Dlatego też tworząc nasz sklep chcieliśmy oddać w Twoje ręce miejsce, w którym sami jako gracze będziemy się świetnie czuli. Takie, które będzie tętniło planszówkowym życiem i przypominało odrobinę Twoją półkę z ulubionymi tytułami, ale i tysiącami innych produktów, które dopiero będziesz miał okazję poznać. Jednym słowem pełne tego, czego każdy miłośnik planszówek, karcianek, łamigłówek czy puzzli mógłby sobie tylko wymarzyć… GryPlanszowe.pl to jednak o wiele więcej niż tylko sklep z grami. To prawdziwe centrum informacji o grach planszowych, w którym znajdziesz nie tylko wyczerpujące opisy i galerie zdjęć, ale również recenzje oraz opinie innych graczy na temat interesujących Cię produktów.

Specjalizujemy się w wydawaniu w języku polskim najlepszych światowych bestsellerów wśród nowoczesnych gier planszowych i karcianych, takich jak „Talisman: Magia i Miecz”, „Catan” i najlepszych gier osadzonych w uniwersum Star Wars. Nie kończy się jednak na tłumaczeniu – wydajemy także najciekawsze gry polskich autorów, takie jak „Andromeda” Jana Zalewskiego, „Król i Zabójcy” Łukasza „Wookiego” Woźniaka czy „Wiek złodziei” Sławomira Stępnia. Chcąc oddać do rąk graczy najwyższej jakości produkt, dokładamy wszelkich starań, aby przygotowywane tytuły odznaczały się wysoką jakością oraz profesjonalnym tłumaczeniem i przygotowaniem do druku.

Games Factory Publishing to firma, która zrodziła się z marzenia by na rynek polski powróciła kultowa gra „Dominion”. Jest to nasz flagowy tytuł, stąd kolejne dodatki do niego, które ukazują się na polskim rynku. Ten rok zakończyliśmy kolejnym sukcesem – kampanią mająca na celu wydanie „Spartacusa” wraz z dodatkami oraz premierą Kingdomino – rodzinnej gry Bruno Cathali. W 2017 roku mamy zamiar utrzymać tempo wydawania kolejnych tytułów. Wiemy, że wielu graczy czeka na jeden z hitów tegorocznych targów w Essen „Obecność” („Not Alone”) a fanów deckbuildingu na pewno zainteresuje „Vikings Gone Wild”. Wydajemy dobre gry i tej zasady się trzymamy.

Gindie to wydawnictwo komiksów, gier fabularnych, książkowych i karcianych. Naszym marzeniem jest, by zmienić to w jaki sposób ludzie postrzegają gry. Zrobimy wszystko, by najciekawsze growe idee zawrzeć w możliwie najlepszej oprawie. Wydawnictwo Gindie jest naszym narzędziem, by dotrzeć do Ciebie i innych osób. Naszym zadaniem jest pokazanie Wam całkiem nowego świata, a wygraną – Wasza dobra zabawa.

Granna to polski wydawca i producent gier. Naszą misją jest tworzenie takich gier, jakie chcielibyśmy ofiarować naszym dzieciom i wnukom. Wszystkie tytuły w portfolio Granny mają walory edukacyjne, są wśród nich takie, w które zagracie samodzielnie (łamigłówki Smart), jak również bardziej zaawansowane, angażujące większą grupę graczy: rodzinę i przyjaciół.

Szukasz odprężenia po ciężkim dniu? Wyrusz w relaksującą podróż po dawnej Japonii drogą Tokaido lub przenieś się do japońskiego ogrodu dzięki Haru Ichiban. Jeśli pragniesz intelektualnego wyzwania w pojedynku Detektyw – Przestępca, zapewni Ci je cała seria gier Mr. Jack. Chcesz podróżować w czasie poprzez różne epoki, to sięgnij po gry takie jak Augustus, Pokolenia czy Rokoko. Pożądasz nieprzebranych skarbów? Tylko tajemnicze miasta Celestii Ci je zapewnią. A może pragniesz władzy? Wkrocz w pełne intryg i zasadzek średniowiecze wraz z grą Fief. Jeśli choć raz Twoja odpowiedź brzmi TAK, to znaczy, że warto sięgnąć po gry wydawnictwa Hobbity.eu, które są uniwersalne, odporne na upływ czasu i wyjątkowe pod względem mechaniki i ilustracji, po prostu “perełki” – wybrane dla graczy przez graczy.

Wydawnictwo Lacerta od prawie 10 lat jest obecne na rynku gier planszowych. Od początku postawiliśmy sobie za cel popularyzację uznanych za granicą gier na rodzimym gruncie.
Począwszy od debiutu – Wysokiego Napięcia, aż po ostatnie – nowe edycje Agricoli i Wyspę Skye,sukcesywnie poszerzamy portfolio o kolejne udane tytuły.
Biorąc pod uwagę stale rosnące grono zadowolonych planszówkowiczów planujemy kontynuować tę misję.

Ciekawy temat, oryginalna mechanika, wykonanie na najwyższym poziomie – to cechy, które wyróżniają nasze gry. Współpracują z nami zarówno światowej klasy designerzy: Martin Wallace, Mark Simonitch, jak i obiecujący polscy autorzy: m.in. Waldek Gumienny i Jaro Andruszkiewicz. Oprócz uznanych już gier historycznych, wydajemy też gry na znanych międzynarodowych licencjach. Wśród bestsellerów, które mamy w portfolio, warto wymienić grę Scythe z pięknymi grafikami Jakuba Różalskiego (gra zebrała blisko 2 mln dolarów na Kickstarterze), czy Magnaci: Gra o Rzeczpospolitą (która jako jedna z pierwszych w Polsce została wydana dzięki społecznemu wsparciu). Posiadamy również gry na licencjach m.in. DreamWorks: Pingwiny z Madagaskaru i Niech żyje król Julian.

Portal Games jest wydawcą wielu nagradzanych gier takich jak: Osadnicy: Narodziny Imperium, Cry Havoc, Robinson Crusoe czy Neuroshima Hex. Firma została założona w 1999r i w ciągu ostatnich lat Portal Games stał się jednym z najbardziej renomowanych europejskich wydawców gier planszowych. Dzięki ich poświęceniu powstają gry wysokiej klasy – gry z charakterem!

Wydawnictwo Rebel, obchodzące zaraz swoje dziesiąte urodziny, specjalizuje się w nowoczesnych grach planszowych. Wydaje polskie edycje zachodnich bestsellerów jak i gry polskich autorów. Dobieramy nasze gry tak, by z jednej strony zachęcić początkujące osoby do naszego planszówkowego hobby, a z drugiej ucieszyć naszego wewnętrznego geeka, który uwielbia zapach świeżo wyprodukowanej gry i rozgrywki, od których paruje mózg. Pomimo mijających lat nasza pasja i planszówkowa ciekawość nie słabnie, jedynie zdobywamy doświadczenie i nasze wymagania, jak i naszych odbiorców, graczy, rosną. Wydawane przez nas gry dostały wiele nagród na całym świecie, ale ciągle marzy nam się planszówkowy Oscar dla naszej własnej gry polskiego autora.

Trefl Joker Line to linia wydawnicza Fabryki Kart Trefl-Kraków Sp. z o.o. znana z gier towarzyskich, zarówno polskich jak i zagranicznych. W naszej ofercie są gry familijne i imprezowe wykonane na najwyższym poziomie i cieszące się wielką popularnością wśród graczy. W roku 2017 nasze wydawnictwo świętować będzie 70 lecie istnienia. Na ten rok przygotowaliśmy wiele ciekawych niespodzianek!

ZnadPlanszy.pl –  jedyna w Polsce, skupiająca kilkudziesięciu autorów, platforma blogowa poświęcona grom planszowym.

A do tego specjalny upominek od ZnadPlanszy.pl:

REGULAMIN KONKURSU
„W NOWY ROK Z PEŁNĄ PARĄ – EDYCJA 2016”

  1. Organizatorem konkursu „W Nowy Rok z Pełną Parą – Edycja 2016” (dalej „Konkurs”) jest blog znadplanszy.pl.
  2. Niniejszy regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w konkursie (dalej „Regulamin”).
  3. Konkurs trwa od 26.12.2016 r. od momentu opublikowania wpisu ogłaszającego rozpoczęcie konkursu do 15.01.2017 r., do godziny 23:59.
  4. Konkurs jest prowadzony na stronie http://www.pelnapara.znadplanszy.pl i za pośrednictwem adresu mailowego pelnaparakonkurs@gmail.com
  5. Przystępując do Konkursu, potwierdza się znajomość regulaminu i akceptuje się jego warunki.
  6. Udział w Konkursie jest bezpłatny.
  7. Złamanie któregokolwiek z punktów regulaminu dyskwalifikuje nadesłaną pracę.
  8. W uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
  9. Aktualne informacje na temat Konkursu będzie można znaleźć na stronie Organizatora: pelnapara.znadplanszy.pl, we wpisie konkursowym, opublikowanym 26.12.2016.
  10. Pytania o zasady konkursu należy zadawać wyłącznie w komentarzach do wpisu konkursowego z dnia 26.12.2016.
  11. W czasie trwania konkursu Organizator nie będzie odpowiadał na żadne maile nadesłane na adres: pelnaparakonkurs@gmail.com,wszystkie pytania należy zadawać zgodnie z punktem 10 niniejszego regulaminu.
  12. Zadaniem konkursowym jest przygotowanie pracy na temat SYLWESTER PLANSZÓWEK”. Gdzie uczestnik przedstawi: O czym gawędzą? Co i gdzie robią GRY  oczekując na Nowy Rok.
  13. Dopuszczamy każdą multimedialną, artystyczną lub pisemną formę zgłoszenia, z następującymi obostrzeniami:
    1. Zgłoszenia pisemne nie mogą być dłuższe niż 1500 znaków ze spacjami.
    2. Zgłoszenia rysunkowe, fotograficzne lub graficzne mogą być kolażem, jednak autor musi posiadać pełne prawa/zgody do wykorzystania każdej z części składowych pracy. Nie dotyczy to elementów ogólnodostępnych, jak np. okładka gry, zdjęcia promocyjne wydawcy itp.
    3. Zgłoszenia artystyczne/rękodzielnicze powinny zostać sfotografowane/nagrane i przesłane w formie zdjęć lub filmu (patrz punkt 13.4 niżej).
    4. Zgłoszenia filmowe / dźwiękowe nie powinny być dłuższe niż 5 minut (w przypadku tego typu prac należy udostępnić je za pomocą dowolnego, darmowego serwisu hostingowego, przesyłając link do pobrania).
  14. Wszystkie zgłoszenia należy przesyłać w formie wiadomości email na adres: pelnaparakonkurs@gmail.com. Tytuł wiadomości ma zawierać tylko imię i nazwisko uczestnika. Załącznikami mogą być wyłącznie pliki: pdf, txt, doc, jpeg, png. W przypadku innych typów plików należy przesłać je na wybrany darmowy serwis hostingowy, zaś w mailu zgłoszeniowym podać link do pobrania pracy. Dotyczy to w szczególności multimediów.
  15. Prócz wyżej wymienionym, w mailu zgłoszeniowym, każdy z uczestników zobowiązuje się wskazać 3 spośród dostępnych gier (wyszególnionych we wpisie konkursowym opublikowanym 26.12.2016), które w sposób niezobowiązujący – w przypadku ewentualnej wygranej – pomogą jury w przyznaniu konkretnej nagrody.
  16. Uczestnicy nie mają obowiązku podawać pełnych danych adresowych w momencie przesyłania zgłoszenia, wymagamy jednak podania imienia oraz nazwiska (prace podpisane pseudonimem będą uznawane za nieważne!).
  17. Odpowiedzi należy nadsyłać na adres: pelnaparakonkurs@gmail.com do dnia 15.01.2017, do godziny 23.59. W uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia czasu trwania Konkursu.
  18. Nadesłaną pracę można poprawiać i ponownie wysyłać dowolna liczbę razy tak długo, jak długo trwa konkurs. Oceniania będzie ostatnia wersja pracy. Tytuł maila z poprawką powinien brzmieć „Imię nazwisko – Poprawka [numer poprawki]”, np. Alfred Iksiński – Poprawka 2
  19. Nadesłane zgłoszenia zostaną sprawdzone dopiero po zakończeniu konkursu, zatem bardzo ważne jest by uczestnik dokładnie przeczytał regulamin.
  20. Uczestnik oświadcza, że jest twórcą odpowiedzi (i jej części składowych) i ma do niej pełnię praw autorskich. W przypadku gdy tak nie jest, odpowiedzialność ponosi Uczestnik.
  21. Przesłane odpowiedzi lub ich elementy składowe nie mogą być nigdzie wcześniej publikowane ani nagradzane w innych konkursach.
  22. Treść przesłanej pracy w żadnym jej aspekcie nie może być obraźliwa lub dyskryminująca, nie może również zawierać jakichkolwiek komentarzy politycznych.
  23. Do Konkursu może przystąpić każda osoba, zamieszkująca na terenie Polski. Uczestnicy niepełnoletni powinni mieć pisemną zgodę rodziców na udział w Konkursie.
  24. Nagrodzeni zostaną autorzy najciekawszych/najzabawniejszych/najbardziej pomysłowych odpowiedzi, które to wyłonione zostaną przez niezależne jury, w skład którego wchodzi redakcja bloga pelnapara.znadplanszy.pl, zastrzegająca sobie możliwość konsultacji ze sponsorami.
  25. W Konkursie można wygrać nagrody przedstawione we wpisie ogłaszającym rozpoczęcie konkursu, który dnia 26.12.2016 r. został opublikowany na stronie pelnapara.znadplanszy.pl. Ponadto Organizator nie wyklucza możliwości poszerzenia puli nagród lub przyznania dodatkowych wyróżnień.
  26. Wraz z przesłaniem odpowiedzi Uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatną publikację odpowiedzi na blogu lub innych stronach/serwisach internetowych.
  27. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w formie wpisu na blogu pelnapara.znadplanszy.pl najdalej w ciągu 31 dni od momentu zakończenia Konkursu.
  28. Zwycięzca zobowiązany jest wysłać swój adres korespondencyjny oraz telefon kontaktowy na adres: pelnaparakonkurs@gmail.com w ciągu 5 dni od ogłoszenia na stronie http://www.pelnapara.znadplanszy.pl listy Laureatów. Organizator nie jest zobowiązany do osobistego powiadamiania konkretnych laureatów o zwycięstwie.
  29. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędne wskazanie przez Laureata adresu do korespondencji. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność przekazania nagrody Laureatowi z przyczyn zależnych od uczestnika, a zwłaszcza podania błędnego adresu przez poszczególnych Laureatów.
  30. Nagrody zostaną rozesłane przez Sponsorów wskazanych we wpisie ogłaszającym rozpoczęcie konkursu z dnia 26.12.2016, najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania danych adresowych konkretego laureata.
  31. Złamanie któregokolwiek z punktów regulaminu dyskwalifikuje nadesłaną pracę.

 * PS Pamiętajcie, że temat konkursu to nie „Planszówkowy Sylwester”,  nie prosimy Was o fotki z imprez, dwa razy przeczytajcie treść zadania, nim nadeślecie zgłoszenie ;))

0 Udostępnień