Summoner Wars #4 – Przegrupowanie – ZWYCIĘZCY

Nad głowami wojsk maszerujących z najdalszych krain krążyły stada czarnych ptaków – wiedzione pieśnią śmierci i rozkładu. Nacje wszystkich królestw, zakleszczone w wojennym impasie, rozpaczliwe oczekiwały wsparcia. Jedni szukali go za Szarym Morzem, inni w głębiach niezbadanych lasów, a najbardziej zdesperowani w sakiewkach najemników. Każda jednostka, każdy dowódca stał się „towarem” wartym więcej od najdroższego kruszcu.

Nasz pierwszy Summonersowy konkurs dobiegł końca. W ciągu dwóch tygodni nadesłaliście 32 projekty kart – z czego około 75% w ciągu ostatnich kilku dni!
Postanowiliśmy nie czytać @ przed zakończeniem, by każdy uczestnik otrzymał od nas dokładnie tyle samo „czasu antenowego”, stąd też nieco wydłużony (chociaż nadal regulaminowy) czas oczekiwania na wyniki. Sprawa nie była łatwa – tym razem każdą pracę musieliśmy ocenić nie tylko pod względem pomysłu, lecz również względnej grywalności oraz oryginalności (wszak przy takiej bazie kart pomysły mogą być – świadomie, bądź nie – wtórne w stosunku do oryginału). Przyznaję, że w znakomitej większości wykazaliście się niemałą pomysłowością w wymyślaniu umiejętności specjalnych, mimo że czasami wymagałyby jeszcze kilku dodatkowych szlifów.

Po kilku przesiewach, i burzliwej analizie wyłoniliśmy czwórkę laureatów – tak czwórkę. Za nic nie potrafiliśmy zdecydować, kto powinien odpaść … Z pomocą ponownie przyszedł Michał ze sklepu TrzyTrolle, rozwiązując problem w najprostszy możliwy sposób – dorzucił do puli jeszcze jedną nagrodę ;)

Gratulujemy zwycięzcom, dziękujemy wszystkim za udział i zapraszamy do lektury nadesłanych prac (pisownia projektów oryginalna).

Wsparcie dla zwycięskich Mistrzów Przywołań ufundował sklep:

 

ZWYCIĘZCY

  • Sylwester Szewczyk

Frakcja: Elfy Dżungli
Nazwa: Gepard
Rysunek: Przyczajony do ataku gepard.
Statystyki: 2/2W/2
Umiejętność: Dopaść zwierzynę:
Podczas swojej fazy ruchu możesz poruszyć Geparda o maksymalnie 5 pól w linii prostej. Jeśli w takim ruchu Gepard poruszy się o 3 lub więcej pól dodaj 1 do jego wartości ataku do końca tej tury.

  • zubra

Frakcja: Krasnoludy Gildii
Nazwa: Pomocnik inżyniera
Rysunek: Podobny do inżyniera, ale z rudą brodą z warkoczykami i bałaganem w oczach.
Statystyki: koszt przywołania 0, Wartość ataku 0, walka wręcz, wytrzymałość 1
Umiejętność: Błąd w sztuce: [Pomocnika inżyniera można przywołać jedynie wraz z Inżynierem] Wartość ataku na mur 1. Uszkodzony atakiem mur zadaje 1 punkt obrażeń jednostkom z nim sąsiadującym (z wyłączeniem pomocnika inżyniera).

  • Wiktor Gil

Frakcja: Tundrowe Orki
Nazwa: Flogiston (czempion)
Rysunek: Siwowłosy ork z długą, równie siwą brodą i twarzą z bruzdami wskazującymi na sędziwy wiek. We włosach wplecionych ma kilka kości jego poległych wrogow. W luźnej, postrzępionej szacie sięgającej ziemi oraz zakrywającej cały tułów koloru czerwono-niebieskiego. W prawej dłoni dzierżący laskę jego wzrostu, opartą pionowo na ziemi, natomiast lewa dłoń uniesiona na wysokości klatki piersiowej jarzy się płomieniem przechodzącym od niebieskiego po lekko czerwonawy patrząc od nasady dłoni.
Statystyki: 6 / 2D / 5
Umiejętność: Stopienie lodowca – Jeśli sąsiadujesz z murem, który kontrolujesz możesz położyć na nim do 3 znaczników obrażeń. Dodaj 1 do wartości ataku za każdy tak położony znacznik. Możesz w ten sposób zniszczyć mur.

  • Rafał Mączyński

Frakcja: Plugastwo
Nazwa: Mistyfikator
Rysunek: Odziany w karmazynowy płaszcz mężczyzna w złotej masce, na poły wynurzający się z cienia.
Statystyki: 2/2W/1
Umiejętność: Wejście w mrok: Przywołując na Mistyfikatora Kartę Mutacji, możesz dopłacić 1 Punt Magii, żeby nie ujawniać jej. Zamiast tego odwróć Jednostkę wraz z mutacją awersem do planszy. Odwrócony Mistyfikator wykonuje wszystkie akcje jak standardowa Jednostka. Gdy atakuje bądź jest celem ataku — odkryj obydwie karty.  Mistyfikator zachowuje umiejętność „Wejścia w mrok” niezależnie od zdolności nabytej z Mutacji.

 

WYRÓŻNIONE PROJEKTY

  • Kamil Majkowski
Frakcja: Elfy Dżungli
Nazwa: Trujący Bluszcz – jednostka podstawowa
Rysunek: Ściana gęsto splecionego bluszczu z uwydatnionymi kolcami, gdzieniegdzie inna roślinność zielona. Może gdzieniegdzie na skraju bluszczu jakieś ładne kwiatki (dla zmylenia przeciwnika oczywiście)
Statystyki: 2 / 0w(miecz) / 3
Umiejętność: Wyhodowany: Gdy przywołujesz tę jednostkę umieść ją w odległości do 2 pól od swojego Mistrza przywołań. Jednostka ta nie może się poruszać. Każda jednostka która sąsiaduje bądź wchodzi na pole sąsiadujące z Trującym Bluszczem otrzymuje natychmiast 1 znacznik trucizny.

Frakcja: Elfy Dżungli
Nazwa: Wąż Dusiciel – jednostka podstawowa
Rysunek: Wąż, zielony z czarnymi i pomarańczowymi plamkami(łuskami). Z pyska wystaje język; wąż zwisa pomiędzy gałęziami drzewa.
Statystyki: 2 / 1w(miecz) / 2
Umiejętność: Uścisk śmierci: Jeżeli w wyniku ataku tym Wężem Dusicielem zadasz choć jedno obrażenie, jednostka która otrzymała obrażenie nie może się poruszać dopóki sąsiaduje z tą kartą.

  • serdi

Frakcja: Straż Przednia
Nazwa: Misjonarz
Rysunek: Szczupły mężczyzna w długiej szacie z kapturem i krzyżem
Statystyki:  KP2/WA0W/PW1
Umiejętność: Nawrócenie: Zamiast atakować Misjonarzem, możesz wydać 1 punkt magii, żeby przejąć sąsiadującą wrogą, ranną, jednostkę podstawową, od tego momentu kontrolujesz przejętą jednostkę.

  • Tomasz Ż

Frakcja: Płaszcze
Nazwa: Cień
Rysunek: człowiek stylizowany na ninja, trzymający w dłoniach tanto (sztylet) oraz tessen ( wachlarz ), którym zasłania część twarzy
Statystyki: 1/1W/2)
Umiejętność: Rozmycie – Cień może być zaatakowany jedynie przez jednostki walczące wręcz.

  • Bea

Frakcja: Elfy Feniksa
Nazwa: Żywa Pochodnia (jednostka Podstawowa)
Rysunek: Elf stojący w płomieniach ognia
Statystyki:( 0/1W/2)  koszt przywołania/wartość i typ ataku/liczba punktów wytrzymałości
Umiejętność: Kamikaze: Żywa Pochodnia nie atakuje w fazie ataku. Natomiast w fazie ruchu, może zakończyć swój ruch na polu zajętym przez inną jednostkę. Zadaje wtedy tej jednostce  liczbę obrażeń równą sile swojego ataku,  po czym sama ginie i należy ją odrzucić na cmentarzysko.

  • bebniarz86

Frakcja: Płaszcze
Nazwa: Kurtyzana
Rysunek: piękna kobieta o rozpuszczonych długich włosach, min. do piersi, twarz na wpół zasłonięta np. wachlarzem, w długiej kolorowej sukni
Statystyki:  3/0W/2
Umiejętność: Wszystkie jednostki przeciwnika będące w odległości do 2 pól od Kurtyzany otrzymują do końca tury – 1 do Wartości Ataku, maksymalnie do 0

  • Dominika Szkodzińska

Frakcja: Najemnicy
Nazwa: Kevin Klajmber
Rysunek: Chytrze wyglądający goblin ze sprzętem wspinaczkowym.
Statystyki: Koszt: 5 Życie: 5 Atak: 2
Umiejętność: Przeskakiwanie Ścian: Kiedy Kevin Klajmber kończy ruch przy ścianie, możesz przemieścić go do dowolnego wolnego miejsca obok tej samej ściany.

  • Jan Zalewski

Frakcja: Straż Przednia
Nazwa: Joan Fullajt
Rysunek: Drobna kobieta ubrana w mnisi strój od, której bije aura światła
Statystyki: Koszt: 5 Życie: Atak: 0
Umiejętność: Aura światła nadziei: Za każdym razem gdy podstawowa jednostka Straży przedniej, znajdująca się w odległości 2 lub mniejszej od Joan Fullajt, atakuje, może (jeden raz) przerzucić wszystkie kostki ataku po wykonanym rzucie.

 

POZOSTAŁE PRACE

  • Kamil Majkowski
Frakcja: Elfy Dżungli
Nazwa: Kagira – czempion
Rysunek: Chudy mężczyzna, stojący w delikatnym rozkroku, ręce trochę rozchylone na boki ukazujące poczerniałe żyły od trucizny. Palce u rąk przechodzące w ostro zakończone szczadry/gałązki drzew, po których delikatnie kapie trucizna.Tors nagi, (tu też widzimy poczerniałe żyły). Na biodrach zielona, poszarpana przepaska w najdłuższym miejscu sięgająca kolan.
Statystyki: 6 / 2w / 3
Umiejętność: Transfuzja
Zamiast atakować Kagirą możesz przenieść tyle znaczników trucizny znajdujących się na tej karcie na jednostkę z nią sąsiadującą.Jeżeli to zrobisz możesz wydać do tylu punktów magi ile przeniosłeś znaczników obrażeń aby poruszyć o tyle pól Kagirę.
  • Wojtek Makarewicz

Frakcja: Jaskiniowe Gobliny
Nazwa: Skimer (jeżeli nazwy poslkie, to w grę wchodzi: Cwaniak, Ważniak lub Mądrala)
Koszt przywołania: 6
HP: 6
Wartość Ataku: 2
Symbol miecza
Zdolność – Kombinowanie: w Fazie Wydarzeń ten Cwaniak może wybrać dla siebie, do końca tej tury, jedną z następujących opcji: w Fazie Ruchu może poruszyć się o jedno dodatkowe pole; w Fazie Ataku będzie traktowany jako jednostka posiadająca symbol łuku; w Fazie Ataku dodaje 1 do swojej Wartości Ataku.
Wygląd: Zielonkawy goblin w długim luźno zwisającym („odpiętym”) czarnym płaszczu; ani za gruby, ani za chudy; o szerokim szyderczym uśmiechu i wyzywającym wzroku, z całej postury przebija wielka pewność siebie i pogarda dla innych; pod płaszczem nosi „pancerz” ze skóry jakiegoś gada (np. krokodyla), również tego typu nakrycie głowy; w prawej ręce dzierży włócznię, którą trzyma przed sobą opartą o ziemię; lewa ręka oparta o biodro odsłania jakieś krótkie narzędzie zbrodni przypięte do pasa; z tyłu może ewentualnie wystawać przewieszony przez tors łuk.

  • Paulina Serdeczna

Frakcja: Tundrowe Orki
Nazwa: Uglak
Rysunek: Szczupły, wysoki lekko uzbrojony ork, z wielkim lodowym łukiem
Statystyki:  KP5/WA1D/PW5
Umiejętność: Lodowa strzała: W swojej fazie ataku rzuć kostką, wynik rzutu oznacza ile kart w linii prostej od Uglaka staje się celem ataku

  • Longin Podbipiętek

Frakcja: Elfy Dżungli
Nazwa: Rinkoko (czempion)
Rysunek: Dobrze zbudowany Elf Dżungli  w a’la indiańskich, białych spodniach. Bujna czerwona fryzura. Nagi tors wytatuowany czarnymi wzorami w stylu Elfów Dżungli. W ręku dzierży bojowy tasak sporych rozmiarów. Stoi, a przy jego nogach leży spokojnie lwica.
Statystyki: 5/2W/5
Umiejętność: Wyśmienity jeździec: Jeśli na początku swojej fazy ruchu Rinkoko sąsiaduje z jedną z następujących jednostek Elfów Dżungli: Nosorożec, Słoń, Lwica, możesz wybrać tę jednostkę i po ruchu nią umieścić Rinkoko na sąsiadującym z nią polu. Jeśli w ten sposób Rinkoko znajdzie się na polu sąsiadującym z wrogą jednostką i zaatakuje ją podczas następnej fazy ataku, dodaj 1 do jego wartości ataku podczas tego ataku.

  • serdi

Frakcja: Straż Przednia
Nazwa: Kusznik
Rysunek:Doświadczony, raczej o drobnej budowie mężczyzna w kwiecie wieku, lekko uzbrojony z kuszą w ręku
Statystyki:  KP1/WA1D/PW1
Umiejętność: Zabójczy strzał: Jeżeli Kusznik nie poruszył się w fazie ruchu, to w fazie ataku może doliczyć 1 do wartości ataku

Frakcja: Straż Przednia
Nazwa: Ciężka piechota
Rysunek: Dobrze zbudowany, krępy, bardzo dobrze uzbrojony wojownik, z mieczem i tarczą
Statystyki:  KP3/WA2W/PW3
Umiejętność: W fazie ruchu Ciężka piechota porusza się tylko o 1 pole

Frakcja: Straż Przednia
Nazwa: Pikinier
Rysunek:Lekko uzbrojony wojownik w hełmie z długą włócznią
Statystyki:  KP1/WA1W/PW1
Umiejętność: Nieustępliwy: Jednostka atakująca Pikiniera, automatycznie dostaje 1 obrażenie

Championi

Frakcja: Straż Przednia
Nazwa: Dawid Gracehart
Rysunek: Rycerz w jasnej, błyszczącej zbroi, z dwoma mieczami w skrzyżowanych na piersiach rękach
Statystyki:  KP7/WA4W/PW6
Umiejętność: Miłosierny: Kiedy Dawid Gracehart atakuje jednostkę,
połóż znaczniki obrażeń maksymalnie do 1 mniej, od liczby punktów wytrzymałości atakowanej jednostki.
(Dawid Gracehart zadaje obrażenia, ale nie może zniszczyć atakowanej jednostki)

Frakcja: Straż Przednia
Nazwa: Sem Awinghead
Rysunek: Doświadczony wojownik w długich siwych włosach, lekko uzbrojony w kapturze i z łukiem
Statystyki:  KP7/WA2D/PW6
Umiejętność: Przegrupowanie: Na koniec fazy ruchu, możesz przesunąć do 3 Wyszkolonych Łuczników,
na puste pola sąsiadujące z Sem Awingheadem

Frakcja: Straż Przednia
Nazwa:  Safira Piercehail
Rysunek: Długowłosa blondynka w długiej szacie, z łukiem i kołczanem wypełnionym długimi cienkimi strzałami
Statystyki:  KP6/WA1W/PW5
Umiejętność: Salwa: Kiedy Safira Piercehail atakuje, wszystkie jednostki sąsiadujące z atakowaną jednostką, również stają się celem tego ataku

  • giermkowie

Frakcja: Jaskiniowe Gobliny
Nazwa: czempion – Vulner
Rysunek: wielki ranny goblin z wykrzywiana z bólu twarzą, wściekły
Statystyki:  (np. 7/1W/6)
Umiejętność: Przypływ adrenaliny: Atakując Vulnerem, dodaj do wartości jego ataku tyle, ile ma na sobie obrażeń.

  • Łukasz Pater
FRAKCJA: Krasnoludy Gildii
NAZWA: Balista
RYSUNEK: Niewielka balista z nałożonym pociskiem widziana od przodu, obok krasnolud naciągający korbę balisty
STATYSTYKI: 5/*D/3
UMIEJĘTNOŚĆ: *Przebijający strzał – nie możesz atakować balistą, jeżeli poruszała się w tej turze. Wykonując atak trafiasz jednostki i mury znajdujące się w wybranej linii prostej, w dowolnej odległości. Pierwsza jednostka lub mur otrzymuje 4 kości obrażeń, druga 3, trzecia 2, czwarta 1.
  • Bartosz Wojtkowski
Frakcja: Najemnicy (Czempion)

Nazwa: Gargulec

Rysunek: Stojąca postać na piedestale, cała z kamienia (koloru szarego z cieniami). Masywny gargulec ze złożonym skrzydłem od strony brzegu karty, skrzydło w środku karty rozpostarte, postać patrzy i „krzyczy” w stronę rozpostartego skrzydła i ciska tam kamień. Gargulec powinien być uchwycony w momencie rzutu tym kamieniem. Delikatnie człekokształtny, umięśniony, jednak bardziej ptakopodobny, przygarbiony, groźny. Opcjonalnie może być ubrany w zbroję podobną do zbroi Rzymskich legionistów jednak preferuję aby widać było że to gargulec z „czystego” kamienia.

Statystyki:

koszt przywołania – 8

wartość i typ ataku – 2 strzelający

punkty wytrzymałości – 3
Umiejętność: Wieczny spoczynek – Gargulec może spocząć na każdym murze i nie może już z niego wstać, w tym wypadku liczy się tylko wytrzymałość muru (gargulec przejmuje życie muru, ma 9 wytrzymałości) jeśli jednak gargulec miał znaczniki obrażeń i/lub dany mur miał znaczniki obrażeń, sumują się one i gargulcowi zostaje: ilość wytrzymałości muru odjąć ilość znaczników obrażeń z dwóch tych kart. Dodatkowo Gargulec jako, ze udał się na spoczynek traci zdolność rzucania, jednak zyskuje +1 do ataku i możliwość ataku po skosie. Dany mur może być nadal wykorzystany do przywołania, jednak tylko w jednym miejscu z tyłu gargulca (od strony posiadacza gargulca), (jeżeli gargulec spoczął na murze przeciwnika to może on przywołać tylko jedną jednostkę na turę obok tego (gdzie chce, dookoła) Gargulca + posiadacz może nadal tylko z tyłu niego przywołać jedną jednostkę na turę).

  • Agnieszka Banaszyk

Frakcja: Straż Przednia
Nazwa: Opiekun wiedzy
Rysunek: Siwy starzec w długiej niebieskiej szacie ze złotymi zakończeniami. Wspiera się o drewnianą laskę zakończoną oszlifowanym białym kamieniem. W drugiej dłoni trzyma otwartą księgę inkrustowaną złotymi symbolami.
Statystyki: Koszt przywołania: 2/Atak na odległość: 2/Wytrzymałość 2
Umiejętność: Mniejszy strumień przywołań – Zamiast ruchu albo ataku, raz na turę, możesz wybrać kartę z twojego cmentarzyska i dodać ją do twojej puli punktów magii.

  • Bartłomiej Andrzejewski

Frakcja: Straż Przednia
Nazwa: Tarczownik (Shield Bearer)
Rysunek: Odziany w pełny pancerz płytowy rycerz, bez oręża, z potężną pawężą ustawioną przed nim i zasłaniającą większość jego ciała. Perspektywa ukośna z przodu, z prawej strony.
Statystyki: Koszt przywołania 0/Wartość ataku 0/Punkty wytrzymałości 2
Umiejętność: Obrońca światłości – Wroga jednostka posiadająca w zasięgu obrońcę, w czasie swojego ataku musi ją zaatakować, nawet jeśli sąsiaduje z Rycerzem Gwardii. Jeśli Tarczownik nie poruszał się w tej turze tylko wyniki 4+ liczą się jako trafienia.

  • Natalia Trela

Podstawowa jednostka (Common)
Frakcja: Elfy Feniksa (Phoenix Elves)
Nazwa: Wartownik (Sentry)
Rysunek: Elf trzymający w dłoniach skrzyżowane halabardy. (An elf holding crossed bills.)
Statystyki: 2/2(miecz)/2
Umiejętności: Wojna podjazdowa (Harassment) Jeśli po fazie ataku karta atakowana przez Wartownika nadal znajduje się na polu bitwy to Wartownik może wrócić na pozycję sprzed fazy ruchu.

  • Szymon Iwanek

Jednostka podstawowa
Frakcja: Płaszcze
Nazwa : Szelest
Rysunek: kucająca zakapturzona postaćw czrnym płaszczu z ostrzem wystającym z rękawa, ciemne buty idealne do skradania, cały ubrany w ciemne ciuchy by móc skrywaćsięw mroku
Statystki: 1Atak/1Wytrzymałość/2koszt
Umiejętność: Atak z zaskoczenia: Gdy atakuje nie zranioną postać dodaj 2 do jego ataku/Atak wręcz

  • Łukasz Adamaszek

Rodzaj jednostki: jednostka podstawowa
Frakcja:  Elfy Dżungli
Nazwa: Szczur
Rysunek: Przerażający, brzydki szczur pomykający w zaroślach
Statystyki: (1/1W/1)
Umiejętność: Siła Małego: Szczur jest bardzo mały i nie jest zauważany przez Czempionów, nie może on być przez nich atakowany. Szczur może być celem ataku jedynie jednostki podstawowej lub Summonera.

  • Przemysław Iskra

Frakcja: Płaszcze
Nazwa: Artysta.
Rodzaj jednostki: Czempion*
Rysunek: Artysta jest człowiekiem, któremu od urodzenia pasuje garnitur.   Nawet fakt, że aktualnie założony garnitur, leciutko wyróżnia się wśród innych garniaków kapturem, nie ujmuję mu prezencji.  Założony kaptur ukrywa większą część fizjonomii twarzy, zostawiając jedynie  kpiący uśmiech  oraz dziwne poczucie zagrożenia.
Statystyki: (6/2W**/5)
Umiejętność: Kradzież Tożsamości : Raz na turę, po  zniszczenie podstawowej jednostki bądź czempiona, możesz położyć Artystę na polu,  zajmowanym wcześniej przez zniszczoną jednostkę. Jeśli to zrobisz, Artysta podczas tej tury będzie traktowany  jakby miał nazwę i zdolność zniszczonej jednostki, a także będziesz mógł zaatakować  nim jeszcze raz.

  • Shandtil Marta

Frakcja: Straż Przednia
Nazwa: Serafin
Rysunek: Anioł w jasnoczerwonej zbroi, stylizowanej na Elfy Feniksa ;p, pomarańczowym płaszczu, miecz połyskujący na czerwono, 3 pary skrzydeł, jedna para klasyczna, następne mniejsze skierowane ku górze jedne, a ku dołowi drugie
Statystyki: 7/3W/6
Umiejętność: Płomienne uderzenie: Podczas ataku, jeśli za każdy wynik 4+ możesz przyznać 1 punkt obrażeń innej jednostce znajdującej się w odległości 2 pól od Serafina.

  • Silvan

    Brawo dla wszystkich Uczestników, pomysły były ciekawe i (co ważne) pasowały do Summoner’ów. :) I oczywiście podziękowania dla Organizatorów za fajnie przemyślany i przeprowadzony konkurs! ;)

    Powodzenia w grach turniejowych i tych zupełnie for fun! Korzystajcie mądrze ze swoich Kamieni Przywołań. ;)

  • Bea

    Gratulacje dla zwycięzcńw. Czekam na kolejny taki konkurs, bo mam jesze tysiące pomysłów :).

  • Kamil „MacKill” Majkowski

    Również gratuluje zwycięzcom.
    Dałbym głowę że bardziej spodoba się jury mój czempion niż te jed. podst. :) I jeszcze jedno, mogliście nie dawać wyróżnień bo człowiekowi jest bardziej przykro ;)
    Dziękuję za organizację konkursu.

  • Jan Zalewski

    Na początek szczerze gratuluję zwycięzcom i organizatorom. Fajny konkurs, wszystko fajnie, ale wrzucę łyżkę dziegciu. Proszę moje uwagi potraktować jako rzeczową krytykę, a nie narzekanie (nie to jest moim celem absolutnie). Mam nadzieję, że nikt nie poczuję się w najmniejszym stopniu urażony. :)

    Mam tylko kilka uwag do zwycięskich prac:
    – mistyfikator nie działa (ukryty koszt, który nie może być ukryty i czy to w ogole common czy mutacja?)
    – ten orkowy czempion jest straszliwie przegięty (i nie wiadomo kiedy się trigeruje)
    – gepard dość prosty (połączenie hulgorada z lioneerem).

    • Wiktor Gil

      W sumie mogłem mu zmniejszyć bazowy atak do 1, 2 to faktycznie za dużo jak się przyjrzeć. A odpala się podczas ataku rzecz jasna, doszłoby po prostu „podczas tury ataku możesz…”, ale to raczej oczywiste

      • Jan Zalewski

        Nie to mój błąd. Głupio spojrzałem i nie przeczytałem, że to tylko własne ściany. :) Pokornie odwołuję (na usprawiedliwienie późna godzina).

        • Wiktor Gil

          U ciebie by się przydała precyzja czy raz ogólnie czy raz na turę zdolność się uruchamia :) Rozumiem, że każda jednostka będąca do 2 pól może to zrobić raz na turę? I drugi rzut zastępuje pierwszy bez możliwości wyboru? Nieco podobne ponowne przerzucanie kości na czempion Piaskowych Goblinów to dopytuję o szczegóły :)

          • Jan Zalewski

            Tak każda jednostka raz na turę, ogólnie brakuje mi w grze czempionów nastawionych na wspieranie ofensywne commonów. :)

          • Wiktor Gil

            Przyjrzyj się frakcji Mountain Vargath, ja czekam na nich najbardziej z Master Seta, również ze względu na umiejętność ich summonera

          • Silvan

            Wiktor dobrze Ci radzi, poczekaj na Vargathów! Mnie się jakoś do tej frakcji nie pali, ale powinna pasować do Twoich oczekiwań co do wspierania jednostek. :)

      • Bea

        Czyli kładzie na mur do trzech obrażeń i oprócz tego atakuje?

        • Wiktor Gil

          Na wlasny mur, nie przeciwnika

    • pelnaparaZnadPlanszy

      W przypadku mistyfikatora (j.podstawowa) zawierzyliśmy uczciwości graczy, którzy zapłacą tyle ile trzeba za ukrytą mutację ;)
      Czempion orków może w statystykach silny, ale jak napisaliśmy wszystko wymaga szlifów, a nie chcieliśmy nic zmieniać w Waszych projektach.
      A Gepard to przykład jednostki świetnej w swojej prostocie – bardzo dobrze dopasowanej do frakcji;)

      • Jan Zalewski

        Dzięki wielkie za odpowiedź, faktycznie ma to sens z tej perspektywy :). Jeszcze raz gratulacje dla zwycięzców i organizatorów.

    • Silvan

      Dlaczego ktoś miałby się urażać? Każdy ma przecież prawo do swojego zdania. :) Tym bardziej, że Twoje argumenty są jak najbardziej logiczne!
      Gepard właśnie z zamysłu miał być prosty i pasować do Elfów Dżungli. Bardzo się cieszę że Organizatorzy spojrzeli na to w podobny sposób (jest o tym chyba troszeczkę niżej) i też uznali to za dobry pomysł. :)